jacques :  Asthme methode Gesret HomeHome - forum - Lijst van de practici
Welkom op het forum. U kan uw vragen stellen, wij zullen dan trachten van u zo snel mogelijk een antwoord te geven.
matig ernstige astma - klachten bijna volledig weg!
Gepost door: buynzie (IP gelogd)
Datum: 16 februari 2013 04:39

Beste,


Mijn naam is nicola buys en ik ben een longpatient vanaf kinds af
Ik zal mijzelf even voorstellen;


Dagelijks had ik problemen met mijn luchtwegen,
het was begonnen met eczema en paar jaren later had ik last van de ene bronchitis na de andere.
Later had ik een allergietest gedaan in het ziekenhuis en toen bleek ik dat ik allergisch was voor huisstofmijt, katten en honden namelijk een beginstadium astma.


Toen had ik een ventolin en flixotide puffer meegekregen.
Ik ben een paar keer opgenomen in het ziekenhuis vanwege een acute astma-aanval wat voor mij een angstig moment was op zo'n jongen leeftijd.


Rond pubertijd waren mijn klachten gedeeltelijk verdwenen, toen dacht ik erover te groeien wat niet het geval was.


Na mijn pubertijd had ik dagelijks last van benauwdheid en piepende ademhaling wat verergerde tijdens de wintertijd tot ziekenhuisopnamen.


De zoektocht begon voor mij, voor een alternatief te zoeken want de klassieke geneeskunde kon mij niet genoeg helpen.


Ik had een longonderzoek gedaan in het ziekenhuis voor mijn astma te constateren en bleek dat ik een FEV1 waarde had van 61% wat wees op een mild tot ernstig persisterend astma.


Ik kreeg een ontstekingremmende en luchtwegverwijdende puffer mee.
Dit bleek niet te helpen want wanneer ik deze nam verergde mijn benauwdheid waardoor ik naar lucht zat te snakken elke dag.
Om de paar minuten moest ik dieper en dieper inademenen voor toch het gevoel te krijgen dat ik genoeg lucht kreeg.
Na verloop van tijd begon ik dieper en dieper te ademenen waardoor de klachten meer en meer begon toe te nemen.


Ik had geprobeerd voor homeopatische middelen;
Weerstandsverbeterende medicatie, vitamine c, omega3 , ...


Dit hielp enkel voor een korte periode van tijd maar na enkele uren begonnen de klachten weer toe te nemen.
Ik heb veel alternatieven geprobeerd maar niks was effectief tegen mijn astma.


Tot ik de methode gesret ontdekt had, in het begin was ik relatief sceptisch ingesteld tegenover deze methode gewoonweg om dat het de zoveelste manier was.


Ik heb dan niets anders gedaan dan opzoek werk gedaan over astma en de oorzaak.
De klassieke geneeskunde gaf me niks anders dan anti-biotica die deze zaken onderdrukte wat voor mij niet een oplossing was omdat ik een hekel had aan puffers.


De theorie van methode gesret had direct vat op mij.
Ik las hoeveel personen er effectief aan genezen waren en besloot om een afspraak te maken voor een eerste sessie.


Er werd mij vertelt dat dit enkele behandelingen (4) nodig had voor er significante verbeteringen te merken waren.


Na de de 3de behandeling bij Lieven van reybrouck kreeg ik een terugslag.
Ik begon last te hebben van mijn astma in ergere mate maar dit duurde enkel dagen voor ik verbetering zag. (wat volledig volgens normaal was, namelijk je lichaam moet wennen aan de verandering aan het lichaam).


Nu na de 4de behandeling ben ik puffervrij, wat ik nooit eerder ben geweest , dus kan ik met zekerheid zeggen dat deze therapie succesvol is!


Ik weet zeker en vast dat er zoveel mensen zijn die deze behandeling hebben gevolgd en nooit hun verslag via dit forum hebben 'durven' neerschrijven.
Ik ben zelf geen forumschrijver maar deze ervaring heeft mij van visie doen veranderen.


Toen de klachten van astma begonnen te verdwijnen sinds de 4de behandeling kwam er iets anders naar boven (buiten mijn verwachtingen).


Dit was namelijk dat ik constant chronisch aan het hyperventileren was (door constante astma-aanvallen)


Ik denk dat ik maximaal een paar uur per dag zonder astmaklachten zat maar dat deze anders constant mijn lastigvielen.


Deze methode spreekt wel degelijk over een geneesprocedure tijdens de verschillende behandelingen.


Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat mijn luchtwegen niet meer reageren op prikkels zoals huisstofmijt, stof en dieren.


Tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit zo vrij kunnen ademen. Ik ben kort geleden in therapie gegaan voor hyperventilatie en daar is mij gezegd dat mijn borstkas niet genoeg uitzet en dat mijn longen niet genoeg ruimte hadden en dat ik daardoor veel benauwd was.


Nu is dit verandert door deze periode is het mogelijk om dieper in te ademen en ben ik niet meer kortademig en snak ik niet meer naar lucht.


Ook wat ik nog niet vermeld heb, was dat ik elke dag een neusspray nam omdat mijn bovenste luchtwegen reageerde op allergische prikkels waardoor ik niet meer door mijn neus kon ademhalen sinds de 3de behandeling ben ik volledig gestopt met die spray en was het voor de eerste keer dat ik weer nasaal kon ademenhalen.


Ik vind het gewoon uitermate geweldig wat jacques gesret ontwikkeld heeft en betekent heeft voor deze maatschappij door zijn genieuze uitvinding nog maar te zwijgen over ostheopaten die elke dag klaar staan dat u van uw klachten verlost te geraakt.


Als je dit leest als een bezoeker die last heeft van allergiën en/of astmaklachten kan ik niets meer zeggen dan deze behandeling te volgen en het zelf te ervaren!


En voor de behandelingen op proef te nemen, had ik thuis een PEF-peakflowmeter voor de status van mijn astma te constateren.


Ik heb deze geregistreerd na de 4de behandeling tot meerderemaals toe en kan met volledige overtuigendheid zeggen dat ik zonder enige medicatie terug de normale waarden behaal van een gezond persoon zonder astma.


Ik heb geen seconde spijt van de beslissing die ik genomen heb.
Ik weet zeker dat deze methode heel veel mensen kan helpen zolang ze maar 'willen' genezen.


Ook dit nog; de behandeling zelf doet geen enkele pijn.
Het is soms lastig dat er aan uw lichaam gesleuteld word en kan soms stijfheid meebrengen wat enkel dagen duurt maar dit is nihil als je het vergelijkt met het resultaat!


Mijn verwachten zijn meer dan overtroffen en prijs ik mijzelf gelukkig dat ik deze therapie heb mogen ontdekken.


Met vriendelijke groet,


Nicola Buys




Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Si vous voulez m'aider au fonctionnement du forum
Ce forum utilise Phorum 5.