jacques :  Asthme methode Gesret HomeHome - forum - Lijst van de practici
Welkom op het forum. U kan uw vragen stellen, wij zullen dan trachten van u zo snel mogelijk een antwoord te geven.
Baby met reflux
Gepost door: Amy (IP gelogd)
Datum: 24 april 2012 15:29

Hier ben ik dan weer... eerst zelf enorm geholpen ivm mijn astma en hooikoorts dmv de methode gesret, nu ook mijn dochtertje van 3,5 maanden.


Het was een ware ramp, Ella at en Ella gaf terug, dag in dag uit, flesje na flesje...
we durfden haar zelfs niet opnemen uit haar parkje of babysit, zoalng ze zat en niet bewoog gaf ze niet terug, maar pakten we haar op, gegarandeerd dat we een lading melk over ons af kregen.
Als bezoek kwam durfden we haar niet eens afgeven, bang dat het bezoek onder de melk zou hangen, dat ze haar erna niet meer wilden opnemen of vasthouden.


Totdat ik voor een 'onderhoud' terug naar Philippe Claes ging na de zwangerschap en ja, je weet hoe dat gaat, praten over de kersverse dochter en natuurlijk ook over de reflux.


Philippe Claes kon me helpen zei hij, ik twijfelde er geen seconde aan, na welke wonderen hij voor mij heeft verricht ivm mijn astma en hooikoorts.


Maar... deze (be)handelingen op mijn kleine meid, mijn alles, goh, daar moest ik even over nadenken. Ik moet eerlijk toegeven, de eerste keer ging ik met een enorm klein hartje naar Lommel.


Claes startte en ja, natuurlijk komt er wel wat gehuil (en melk!) bij te pas, maar het was even tanden bijten voor mama, het was voor het goede doel... mijn dochter verlossen van haar reflux.


Na de eerste behandeling kreeg ik wel de waarschuwing mee naar huis dat het de eerste dagen erger kon worden ipv beter, dat was even een stadium dat doorlopen moest.
En inderdaad, de eerste vier dagen waren nog erger als voorheen, en toen ging het miraculeus beter. De tweede behandeling was ook meteen de laatste, het ging enorm goed met ons meisje!


Ella was verlost van haar reflux :-)


Ze geeft af en toe nog eens wat terug, maar dat is verwaarloosbaar. Ik heb nu een hoop slabbetjes op overschot én mijn wasmachine draait een hoop minder toeren.


Dank je wel Philippe Claes, je hebt een enorme verbetering voor ons gehele gezin betekent!




Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Si vous voulez m'aider au fonctionnement du forum
Ce forum utilise Phorum 5.