jacques :  Asthme methode Gesret HomeHome - forum - Lijst van de practici
Welkom op het forum. U kan uw vragen stellen, wij zullen dan trachten van u zo snel mogelijk een antwoord te geven.
may
Gepost door: may (IP gelogd)
Datum: 01 mei 2014 15:56

Ik ben 38 , nooit astma gehad in mijn vie.Cette jaar had ik een aanval van astma en bronchitis sterk, het is nog niet klaar allergische rhinitis en mijn ogen gezwollen en werd rood . Huid tests toonden aan dat ik ben allergisch voor pollen , overgelaten aan de arts met een lange recept .
Ik vergat te vertellen dat mijn zoon van 4 jaar had bronchitis en had een droge hoest en het was multiallergique / gevolgd door de heer Hermans erwin . 2e sessie na de al super bien.il werd ondersteund door de heer hermans : Een grote man met vaardigheid UEN incroyable.Mon zoon is geweldig .


Na mijn astma en ik contacteerden de heer Hermans , leerde ik die in het proces van het opleiden van nieuwe vaklieden naar het buitenland was , werd ik doorverwezen naar de heer Hand van Laet , de heer Een zeer professioneel , zeer vriendelijk . Sui I zijn mijn 3e sessie , mijn hoest verdwenen mijn astma als mijn buikpijn disaparaissent remarqueblement .. Ik heb geen medicijnen nu te nemen en ik voel me veel beter .


Dank u Gesret De methode is magisch wanneer het wordt beoefend door professionals practitiens Erwin Hans Hermans en laet




Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.
Si vous voulez m'aider au fonctionnement du forum
Ce forum utilise Phorum 5.