Dutch :  Asthme methode Gesret HomeHome - forum - Lijst van de practici
Welkom op het forum. U kan uw vragen stellen, wij zullen dan trachten van u zo snel mogelijk een antwoord te geven.
Atopisch exzeem
Gepost door: Annevm (IP gelogd)
Datum: 10 juni 2010 16:11

Kort na de geboorte kreeg mijn dochter Anne last van een atopisch exzeem.
Het was vrij agressief. De huisarts zei dat het er wel zou uitgroeien en dat ik geen zalfjes mocht smeren want dan zou ik het naar binnen verjagen. Dit ging jaren met ups
en downs, veel last van jeuk, roodheid, schraalheid, krabben...
Tijdens haar pubertijd is het weer fel vermeerderd. Tot grote ergernis van Anne!
Tot op een dag dat Philippe Claes mij vertelde over de cursus die hij volgde i.v.m. de Gesret-methode. Hij vroeg mij of ik mensen kende die last hadden van exzeem.
Ik moest niet ver zoeken. Philippe heeft Anne eerst intensief behandeld. Ze kreeg
hierna een geweldige opstoot van haar exzeem. Dit was volgens hem een goed teken, ze reageerde op de behandeling. Maar voor een tiener was dit geen troost. Ze zag er niet uit! Maar Anne is een doorzetter en na een jaar was er merkelijk beterschap! Ze is de koning te rijk! Ze heeft geen jeuk meer, geen roodheid, ze hoeft niet meer te krabben. Op dit moment heeft zij voldoende aan een onderhoudsbeurt van 3x per jaar. De behandeling is echt de moeite waard maar je moet geduld hebben en doorzetten! Wij zijn Philippe ENORM DANKBAAR!

Mama van Anne.

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers mogen berichten plaatsen in dit forum.

Si vous voulez m'aider au fonctionnement du forum

Ce forum utilise Phorum 5.